Файлы

IP-TV

Радио

Закачек 633 Средняя скорость 6615 Kb/s
Скачать

Tile3d 6 0 render скачать торент

По ссылкам, что находятся выше вы можете скачать файл Tile3d 6 0 render скачать торент с нового сервера загрузок, также вы можете просмотреть похожие файлы, те что находятся ниже.

#1:Maxwell Render 2.6.0 for MacOS X (English) Crack

Maxwell Render 2.6.0 for MacOS X (English) + Crack

Maxwell Render компании Nextlimit представляет собой самостоятельную систему визуализации (рендеринга) трехмерных объектов, которая построена по принципу «без допущений» (non-bias).


Год: 2012
Размер: 244 Мб
Версия: 2.6.0
Разработчик: Next Limit
Платформа: PPC/Intel Universal
Язык интерфейса: английский
Таблетка: Файл лицензии
Системные требования:
Macintosh (32 and 64)
Mac OSX 10.6 and up
Intel® CPU
1 GB RAM minimum. 4 GB of RAM memory is highly recommended
400 MB available hard disk space for installation
3 button mouse recommended


В основу положены физические свойства света и поверхностей. Так как программа использует уравнения волновой теории света (см. ниже), это позволяет визуализировать трехмерные сцены с беспрецедентным качеством.

Подробности
Система полностью воспроизводит не только волновые свойства света, что позволяет без труда воспроизводить многие физические явления, например разложение света на спектр после прохождения призмы. Сам визуализатор рассчитывает такое поведение света, не заставляя пользователя прибегать к различным трюкам и ухищрениям.

Кроме того, используя модель реальной физической поверхности объекта, Maxwell Render рассчитывает взаимодействие света с этой поверхностью так, как это происходит на самом деле. Поэтому в системе наиболее логично использовать единицы измерения системы СИ. Нефизические системы визуализации используют иной подход и работают с поверхностью и её характеристиками иначе (чаще — просто симулируют тот или иной эффект при помощи различных типов тонировки (shader)). Иначе — различные характеристики обрабатываемой поверхности искусственны, определяются только пользователем и никак не зависят от её реальных свойств. В результате часто можно видеть различные артефакты, недоработки в финальном изображении. Интересной особенностью Maxwell Render является отказ от способа представления света в виде квантов (фотонов). Переход к работе с волновыми характеристиками позволил описать свойства виртуального источника света так, как это делается с реальными источниками. Например, цвет теперь задается не набором значений RGB, а длинной волны или температурой поверхности светящего объекта. Эти два параметра между собой тесно связаны. Ближайшим аналогом были фотометрические источники света в системе 3ds Max.

Однако, имея все эти преимущества, визуализация при помощи Maxwell Render занимает достаточно длительное время. В сравнении с другими, не физически точными визуализаторами (V-Ray, Brazil, mental ray, Final Render и др.), время просчёта может быть в десятки раз больше. Тем не менее по качеству конечного изображения Maxwell Render далеко превосходит другие визуализаторы. На выходе пользователь получает HDR изображение. Дополнительно можно указать, стоит ли сохранять в отдельные слои различные элементы изображения: цвет диффузного рассеивания, собственно цвет поверхностей, тени, каустику, глобальное освещение и т. д.

Среди аналогичных Maxwell Render систем визуализации можно назвать FryRender и Indigo. Последняя является бесплатной для коммерческого и некоммерческого использования, но без исходного кода.

Стоит отметить, что компания Nextlimit постоянно вносит изменения, дополнения и улучшения в свой продукт. Собственно, она же занимается разработкой сред симуляции физических явлений. Ее продукты уже имеют большую популярность RealFlow, XFlow.

В сборку включил Plug-ins которые нашел:
Maxwell plugin for ArchiCAD 12, 13, 14, 15
Maxwell plugin for Modo R2 2.6000
Maxwell plugin for Cinema4D 2.6.0.0 R12-R13
Maxwell plugin for SketchUp 6, 7, 8
Maxwell plugin for Bonzai3D 2.5.3
Maxwell plugin for formZ 6.7.2


Скриншоты:

Maxwell Render 2.6.0 for MacOS X (English) + Crack

Скачать "Maxwell Render 2.6.0 for MacOS X (English) + Crack":



#2:GSG Hdri Studio Pack 1.8s Plugin for Cinema 4D

GSG Hdri Studio Pack 1.8s Plugin for Cinema 4D

HDRI Studio Pack представляет собой набор из более чем 70 студийных снимков, сделанных для освещения ваших сцен, анимации и продуктов, как в настоящий студии. Эти HDR изображения были захвачены с профессионально освещенной студии 3D продукта, чтобы вам выглядеть так же, как профи. Кроме того, включены без мерцания пресетов анимации так что вы можете осветить вашу анимацию с помощью этих HDRI изображений.

- The Requirements.
HDRI Studio Pack requires Cinema 4D 11, 11.5 or 12. You also need Global Illumination. How do you know if you have Global Illumination? If you have the Advanced Render Module, or R12 Broadcast, Visualization, or Studio bundles, then you are ready to rock! Runs on Mac or PC operating system. NOTE: HDRI Studio Pack is fully compatible with Cinema 4D R14.
- What’s Included?
71 High Resolution HDRI Images captured from Professionally lit 3D product studios. (6000px x 3000px)
- HDR Studio Rig
This rig allows you to light your scenes just by dragging and dropping your favorite HDR image into the scene. This rig also allows you to fine tune the HDR images to match your scene perfectly.
- Seamless Floor
Included in the HDRI rig is a seamless floor that lets you to render your products and scenes on a seamless floor object. If you have tried to do this before, then you know how hard this is to get working correctly. This rig takes care of it for you.
- Scene Presets
Custom Presets for every type of render including animation presets for flicker-free animations using these HDRI images. Built so you can worry about making your render look great and not about perfecting settings

About The Gorilla

Hi there! My name is Nick Campbell. I currently live in Chicago and work as a motion designer, photographer, iPhone app designer and educator. I have worked for over 6 years in the motion design industry, most recently at Digital Kitchen where I worked on Dexter, Target, Blackberry, and most recently for the Tonight Show with Conan O’brien. This blog was started to help creatives and creators make cool shit. I post tutorials about my process as well as links to ideas, news, and inspiration. The idea behind the blog is “As I learn it, so do you”.

Год: 2013
Язык: английский
Таблетка: присутствует
Размер: 363.01 Mb

Скачать GSG Hdri Studio Pack 1.8s Plugin for Cinema 4D


#3:DAZ Studio 4.6.0.18 PRO

DAZ Studio 4.6.0.18 PRO

DAZ 3D рада сообщить о следующей версии релиза DAZ Studio Pro - версия 4.6.0.18.

What is new in this version?

- The 4.6.0.18 version resolves several issues and implements many improvements since the 4.5.1.56 General Release.

DAZ Studio 4.6 includes the full-featured DAZ Studio 3D application and numerous add-ons such as the Content Creator Toolkit for creating your own 3D content, 3D Bridge for Adobe Photoshop, The Texture Atlas, the GoZ Bridge For DAZ Studio 4 to ZBrush, the Autodesk FBX Exporter, and more.

DAZ Studio 4.6.0.18 highlights are:

- Updated the embedded CMS client to Valentina 5; fixes several crashes, particularly on Mac.
- Updated the 3Delight render engine to 10.0.125; see 3Delight Change Log for more details.
- Added support for TriAx to TriAx AutoFit.
- Added support for OpenSubdiv subdivision algorithms; Catmark, Bilinear, Loop; adds support for edge and/or vertex weights/creasing.
- Added support for Ptex.
- Added support for independent UV set selection on Geometry Shells.
- Added support for Gamma Correction.
- Added support for Surface Selection Sets.
- Added the ability to Spot Render to a New Window.
- Added support for Hierarchical Pose Presets.
- Made improvements to various CCT tools/actions.

What is DAZ?

Were all about helping others create better art and animation faster through the power of 3D. This ranges from book illustrations or humorous videos to scrap-booking or web graphics; or virtually any creative project you would like to do. With the help of DAZ products, you are the creative director. You have total control over exactly how your illustrations and animations will be created.

Год: 2013
Язык: английский
Таблетка: присутствует
Размер: 261.98 Mb

Скачать DAZ Studio 4.6.0.18 PRO


#4:Zoom Player (Зум Плеер)

Zoom Player (Зум Плеер) Zoom Player – качественный DVD видео проигрыватель на русском языке для просмотра фильмов на компьютере под управлением операционной системы Windows XP и Windows 7.

Zoom Player (Зум Плеер) отличается современным и удобным дизайном, который проверен годами. Zoom Player отлично справляется с воспроизведением фильмов в высоком разрешении HD.

Проигрыватель Zoom Player поддерживает все современный видео форматы, создание листов воспроизведения, смену дизайна при помощи скинов, масштабирование картинки, цвето-коррекцию изображения и многое другое.

Хочу посоветовать скачать бесплатно Zoom Player через торент тем пользователям, которые хотят пользоваться простым и в тоже время стильным видео плеером не обделённым настройками и функционалом. Скриншоты Zoom Player (Зум Плеер) Zoom Player (Зум Плеер)Zoom Player (Зум Плеер)Zoom Player (Зум Плеер)Zoom Player (Зум Плеер)

#5:Luxion KeyShot 3.3.33

Luxion KeyShot 3.3.33

Luxion KeyShot 3.3.33 запускает третье обновление для KeyShot 3 и с ним несколько новых функций и усовершенствований программного обеспечения. Если бы вы видели некоторые из наших объявлений новости за последние несколько недель на SIGGRAPH и IDSA вы будете знакомы с KeyShotVR, новый способ для вас, чтобы создать и представить интерактивный 3D-контент в Сети. Вместе с тем, KeyShot 3.3 имеет новые функциональные возможности выбора цвета и обновления для поддержки 3D форматама файлов.

2 more bug fixes in this one:

- Textures will always show up when using render in background, render queue, or network rendering.
- Textures and labels maintain their scale when they are being reloaded."

About Luxion

Luxion is a leading developer of advanced 3D rendering and lighting technology. KeyShot is the first realtime ray tracing and global illumination program that uses a physically correct rendering engine certified by the CIE (International Commission on Illumination).

Addressing the visualization needs of designers, engineers, marketing professionals, photographers and CG specialists, KeyShot breaks down the complexity of creating photographic images and animations from 3D digital data.

Luxion’s customer list includes many of the Fortune 1000 product manufacturers and major industrial design companies including Dell, HP, Microsoft, Motorola, Nokia, Procter & Gamble, IDEO, frog design and SMART Design.

Название: Luxion KeyShot
Версия: Pro 3.3.33
Язык: english
OS: Windows XP / Vista / Seven
Размер: 827.8 Mb

Скачать Luxion KeyShot 3.3.33


#6:Autodesk Maya 2012 New Features, 2011, ENG

[Autodesk] Maya 2012 [ New Features, 2011, ENG ]
Название: Autodesk Maya 2012
Год выпуска: 2011
Производитель: Autodesk
Продолжительность: 01:03:02
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Размер: 597 MB

Описание: обзор новых функций Autodesk Maya 2012.

Содержание:

Editable Motion Trails
Edit animation directly in the viewport without the need to switch context to the graph editor.
Enhanced, Consistent Graph Editor Enjoy some of the best features from the f-curve editors within each of the products in the Autodesk Entertainment Creation Suites 2012, combined into a toolset that offers more consistent functionality and terminology.

HumanIK Enhancements
Working with characters is now easier in both Maya 2012 and MotionBuilder 2012, with an enhanced interface and unified solver for HumanIK technology (formerly implemented as FBIK in Maya).

New Simulation Options
Create compelling dynamic visual effects in less time, with new simulation options that incorporate industry-leading technology into Maya.

Node-Based Render Passes
Create and edit node-based representations of render passes directly within Maya, to verify and refine your work.
Sequencer Enhancements Reorder clips, edit In and Out points, and change camera assignments in the new Sequencer Playlist.

Substance Procedural Textures
Achieve a vast range of look variations with a new library of 80 Substance procedural textures.

Viewport 2.0 Enhancements
Evaluate your work in a higher fidelity environment with full-screen effects in the high-performance viewport.

Файлы примеров: не предусмотрены
Формат видео: Flash Video

[Autodesk] Maya 2012 [ New Features, 2011, ENG ] [Autodesk] Maya 2012 [ New Features, 2011, ENG ] [Autodesk] Maya 2012 [ New Features, 2011, ENG ]


#7:HDR Light Studio Pro v2.0 KeyGen xforce 2.0 English

HDR Light Studio Pro v2.0 + KeyGen xforce 2.0 [English]

HDR Light Studio - программа для компьютерной 3D-графики, позволяет 3D-художникам быстро проектировать, создавать и настраивать реалистичное HDRI освещение, отражения и эффекты.


Год: 2012
Размер: 822 Мб
Название программы: HDR Light Studio Pro 2.0 - xforce
Версия программы: 2.0
Последняя Версия программы: 2.0
Язык интерфейса: Английский
Лечение: в комплекте
Тип лекарства: кейген
Системные требования:
HDR Light Studio is licensed to run for a single user/machine.
System requirements: Windows® XP 32/64 bit, Windows® Vista 32/64 bit and Windows® 7 64 bit. (Windows® 7 32 bit is not supported)
At least 2 GB RAM, 960MB free hard drive space, Web browser and Internet Connection for software activation and access to support.
LiveLight real-time preview uses CPUs only - there is no requirement for a special graphics card.


HDR Light Studio является идеальным партнером для таких 3D-приложений, как Maya, 3DS Max, Showcase, Cinema 4D, Luxology Modo, Bunkspeed HyperShot и HyperMove, Deep Exploration, а также рендеров Maxwell Render, Fry Render, V-Ray, Mental Ray и др.

В новой версии программы улучшен интерфейс, увеличена скорость обработки быстрого просмотра, добавлены пакеты HDRI Lights Packs, Синтетическое освещение и тёмное освещение.

Дополнительная информация:
HDR Light Studio Software
Real-time image based lighting design
For all their advantages, HDR images have suffered one serious drawback over the years: their fixed, static nature. Getting exactly the lighting you wanted for a 3D object has always been very labour intensive: hours of trial and error, fiddling and making things yourself or the 'buy something and hope it works' approach. Effectively, you were in the dark.
HDR Light Studio has changed all that. It has replaced guesswork with precision. By allowing you to adjust the image-based lighting in real time, now you are able to - quite literally - see the light. You can adjust and interchange a vast array of studio light sources and effects: all within the instant, with everything, including distortion, handled for you.
Experiment until it's perfect, tinker until you have created the ideal lighting design to maximise the character and dynamism of your object. Then render with one single HDRI that covers the entire light map, compatible with 99% of renderers. It can also be used to improve existing HDRI maps. HDR LIGHT STUDIO saves time, saves money, and improves quality. 9 out of the 10 largest global car manufacturers have seen the light. So have other household names.

Процедура лечения:
1. Установить HDR Studio Pro

2. запустите XFORCE Keygen
Нажмите кнопку Browse и выберите ваш File(HDRLSv2_User_Pro.key) ключ пользователя
Он должен быть расположен в C:\Users\your_user\AppData\Roaming\HDRLightStudio\HDRLSv2_User_Pro.key
Если вы не можете найти его, запустите HDR Studio Pro, перейдите в меню [Help] Open License Directory
Он покажет вам местоположения файла.

Нажмите на Generate... Перезагрузите HDR Studio Pro

3. Полностью лицензирована)))

Наконец для завершения установки, запустите инсталляторы Picture Lights V2.0 Installer и HDR Light Studio Live DeepExploration V2.0 Installer
Это завершает установку HDR Studio свет. Удачного освещения!!!


Скриншоты:

HDR Light Studio Pro v2.0 + KeyGen xforce 2.0 [English]

Скачать "HDR Light Studio Pro v2.0 + KeyGen xforce 2.0 [English]":



#8:BitTorrent 7.6.1.26993 RuS Portable

BitTorrent 7.6.1.26993 RuS Portable
BitTorrent - клиентская программка пиринговой сети, нацеленной на возможность загрузки файлов огромного размера. Индивидуальностью этой сети является чрезвычайно высочайшая скорость скачки файла, что достигается за счет оригинального способа выдачи файла сразу с нескольких компов даже в том случае, когда полностью файла на них еще нет.

Индивидуальности BitTorrent:
- Динамическое управление пропускной способностью каналов сети;
- Параллельная загрузка нескольких файлов;
- Поиск схожих файлов для ускорения загрузки;
- Возможность создания и распространения своих торент-файлов;
- Детальная информация о медиафайлах гарантирует сохранность загрузок в BitTorrent.
- Минимум настроек

Harness a community of over 150 million users to deliver files to your PC faster than anything else. The new BitTorrent 6 for Windows brings together BitTorrent's proven expertise in networking protocols with µTorrent's efficient implementation and compelling UI to create a better BitTorrent client. BitTorrent has very low minimum system requirements. If you encounter any problems, please report them in the Client Forums.

BitTorrent Features:
* Lightweight client
* Local peer discovery
* Configurable bandwidth scheduler
* Global and per-torrent speed limiting
* RSS Downloader
* Quick-resumes interrupted transfers
* Trackerless support (Mainline DHT)
* Always Spyware-Free
Для быстрого скачивание можно использовать эту программу Skymonk скачатьс официального сайта

Свойство программы:
Название программы и Версия: BitTorrent 7.6.1.26993 RuS Portable
Операционная система: Windows® 2000/XP/Vista/7
Год выхода: 2012
Язык интерфейса: Русский, Англиский
Лекарство: Присутствует
Размер файла: 8mb
Скачать BitTorrent 7.6.1.26993 RuS Portable:


#9:Maxwell Render 2.6.10 x86x64 Plugins 2011, ENG Crack

Maxwell Render 2.6.10 x86+x64 & Plugins [2011, ENG] + Crack

Maxwell Render компании Nextlimit представляет собой самостоятельную систему визуализации (рендеринга) трехмерных объектов, которая построена по принципу «без допущений». То есть в ее основу положены физические свойства света и поверхностей.


Год: 2011
Версия: 2.6 Build 10
Разработчик: Next Limit
Разрядность: 32bit+64bit
Совместимость с Vista: полная
Совместимость с Windows 7: полная
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: Присутствует
Системные требования:
Windows (32 and 64):
Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2008 or Windows 7.
2 GHz Intel® Pentium® 4 processor, Athlon AMD or better.
1GB RAM minimum. 2 GB of RAM memory is highly recommended.
400 MB available hard disk space for installation.
3 button mouse recommended.
Внимание! MaxwellRender не понимает кириллицу. Следите чтобы все папки, и пути к ним, в которых хранятся проекты и материалы, были на латинице.
Размер: 802 Мб


Так как программа использует уравнения волновой теории света, это позволяет визуализировать трехмерные сцены с беспрецедентным качеством.

Внимание! Заменены файлы установки и лечения на версию v2.6.10. Так же плагины, кроме: bonzai, form z, MicroStation. 02 Февраля 2012

Основные нововведения и улучшения этой версии:
- Новый процедурный примитив для создания волос (совместим с Shave & Haircut, Maya Hair, Max Hair, Ornatrix, Cinema Hair);
- новый процедурный примитив для рендеринга частиц (совместим с RealFlow particles, Maya particles, 3dsMax);
- поддержка векторного дисплейсмента и новый алгоритм дисплейсмента;
- поддержка референсных MXS-фалйлов;
- поддержка референсных материалов (?);
- улучшения в обработке изображения, фильтрации и алиасинге (Big improvements in image processing, filtering and aliasing);
- улучшенная интеграция с RealFlow;
и др.

Plugins
3D Studio Max - 8-2012
ArchiCAD - 12-15
Bonzai
Cinema4D - 9.6-13
Form Z
Houdini
LightWave - 8, 9, 10
Maya - 2008-2012
MicroStation
Modo
Rhinoceros - 4, 5
SketchUp - 6, 7, 8
SolidWorks - 2007-2012
SoftImage - 2011, 2012

After Effects CS3-CS5
Nuke
Photoshop CS3-CS5

Список исправлений и улучшений в 2.6.10

Left: Version 2.6, Right: Version 2.6.10. Both rendered for 40 minutes. Click image to enlarge. Model courtesy of Artec 3D
Highlights
Subsurface scattering improved
SSS now clears much faster in difficult indirect lit areas. You will see the most dramatic improvements when the SSS object is lit only by indirect lighting.
Added camera multi step motionblur
Unlimited motion blur steps are now taken into account also for camera movements, which previously was limited to 2 substeps.
Speed optimization in some render channels
Alpha, Z-buffer, Material Id and Object Id now render clean much faster.

Maxwell
Other new features
Now it is possible to type simple arithmetic operations in numeric fields, (i.e 200/2 ; 30*4). It also works in conjuntion with the Shift+Enter shortcut that sets the same value in all the numeric fields that share the same parent group, i.e scale in X, Y, Z.
When alpha channel is embedded and Multilight is enabled with "separate lights" option turned on, the alpha channel is also embedded in all the light images.

Improvements
Speed optimization rendering particles with motion blur
Stability of extensions improved
When resuming a render Maxwell now checks the MXI vs. the target SL before preprocessing to save time in case resuming is not needed
SDK improved
Speed optimizations in MXI read/write/merge routines

Improvements/Bugfixes (Maxwell FIRE)
Added some speed improvements
Overall stability improved - Now it is possible to change RealFlow toolkit parameters interactively
Voxelization was triggered in some cases when it was not necessary
Issues of pretessellated displacement in interactive mode
Override and default material were not properly refreshed when they were changed while Fire was running
Hierarchies were not properly refreshed if parents were hidden
Potential crash when changing the diaphragm parameter while interactive mode was running

Bugfixes
Embedded alpha is always set to have the same bit depth as the render channel
Some camera parameters were not changing when changing the active camera
Multilight shutter slider range
Problem with greyscale TGA files
Resuming MXI from the menu option was failing in some cases
Reading of EXR displacement maps with negative values was clipping them to zero
Alpha channel could fail pure black textures
Problem with reverse colors in hair tips
Alpha channel could be wrong in areas with pure black reflectance textures
Hidden to camera failed when IBL + ML + Shadow channel
Old MXI files could look too bright when opened in the viewer
Hang when rendering with "-node" flag
Problems searching dependencies in paths with dots
Bug when instances had an emitter material applied while their referenced mesh had a non emitter material
Bug in subsurface scattering in draft mode
Memory leak in pretessellated displacement

Network
New features
"Progressive refinement". By default jobs are rendered until the target SL is reached but when the new "progressive refinement " option is enabled, the user can specify the amount of SL passes. For example setting it to 3,7,10, means that the job will be rendered up to SL 3, then automatically resumed to SL 7 and then will finish at SL 10. This is extremely useful for compositing purposes, since compositors can start working in the whole sequence at low SL while the sequence is being automatically refined. Note: the more refining steps, the more file transfers are needed. The syntax is identical to the one used in animation strings, you can type for example: 3,12-14,17.
Port:X command line argument allows you to set the port range. It is very useful to run different networks in the same local domain. A set of the nNodes, Monitors and Manager launched with a certain port will be invisible to other Managers launched with a different one. mxnetwork needs 14 ports so if i.e X = 25000, ports used will be in the 25000-25014 range.
Nodes in the node list can now be sorted by each column
Now a list with all the dependencies of a job is displayed in the last page of the job wizard
Added mechanisms to detect if the manager is running out of space on disk to avoid crashes

Improvements
Performance merging MXI files vastly improved
Jobs with both "Save MXI" and "Save Image" parameters unchecked are not accepted
Improved routines to search for missing textures and dependencies to avoid unnecessary Pack n' Go when launching network jobs
Improved performance of routines for checking dependencies
Error handling improved
Nodes in the node list can now be sorted by each column
Improved threads stability sending/receiving data
Now the preview images do not show premultiplied alpha

Bugfixes
Batch render was not working properly in 2.6.0
Dependencies of some extensions were not properly sent
Original MXS file was sometimes deleted when "send dependencies" was unchecked
Problem resuming MXI sequence if some of the frames already had a sampling level higher than the target sampling level
Problem with paths in Linux
Warning message when monitor was closed without sending all its dependencies was not shown in some cases
Problem in cooperative renders when the "Save MXI" parameter was unchecked in the scene
Changing the camera in the job wizard was not updating iso/shutter parameters
Problems rendering at very high resolutions
Issues when a render node failed in a cooperative job and was restarted again
Paths with macros were not working. Now macros are replaced by regular paths when the job is submitted
Use scene settings didn't obey all settings in Batch mode
Format of channels was ignored (they were saved using the render output format and depth instead)
Problems with paths when "separate lights in files" was enabled
Reset entire network routines fixed
GUI issues resizing panels and other minor gui issues

Studio/MXED
New features
Added a checkbox to enable/disable auto GMT in the sky parameters
Now it is possible to drop textures directly from the Explorer/Finder to the texture slots of the material editor

Improvements
Now it is possible to make simple arithmetic operations in numeric fields, (i.e 200/2 ; 30*4)
It is possible to enter negative values in the displacement 3D scale parameters

Bugfixes
"Reset" with hierarchies
FIRE was voxelizing sometimes when it was not necessary
Objects with a reference material applied sometimes were not displayed properly in the openGL viewport
Pack n' Go with references
Downloaded MXM Gallery materials gets added twice to the material list
Potential problem when switching between material preview scenes
When a material was renamed inside the material editor, Studio was not checking if the name was already in use
HDR Light Studio: sometimes data stored in the MXS file was not read properly
HDR Light Studio: Fixed some refresh issue

Скриншоты:

Maxwell Render 2.6.10 x86+x64 & Plugins [2011, ENG] + Crack

Скачать "Maxwell Render 2.6.10 x86+x64 & Plugins [2011, ENG] + Crack":



#10:Proxy Switcher 5.5.0 Build 5935

Proxy Switcher 5.5.0 Build 5935
Название: Proxy Switcher
Год/Дата Выпуска: 03.01.2012/02.03.2012
Версия: 5.5.0 Build 5935
Разработчик: Valts Silaputnins
Сайт разработчика: http://www.proxyswitcher.com/

Разрядность: 32bit+64bit
Совместимость с Vista: полная
Совместимость с Windows 7: полная
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: Присутствует: Ключ:Встроенна:Patch
Системные требования: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/Server 2003/7

Описание: Proxy Switcher - данное мгновенное изменение настроек прокси-сервера "на лету". Софт автоматически загрузит здоровенный таблица прокси серверов, проверит их на анонимность и работоспособность. Вы можете путешествовать по интернету абсолютно анонимно использую как 1 прокси-сервер, так и сразу же немного. Переключение промеж общедоступными прокси-серверами будет происходить автоматически через установленные вами промежутки времени.
Используя Proxy Switcher вы сумеете посещать каждые web ресурсы не опасаясь несанкционированного сохранения ваших сведений. Вы можете быть уверены, то что ваши сведения не проникнут в спам-листы, то что ваш IP адрес, операционная система и интернет браузер не появятся определены.

Доп. информация: ВНИМАНИЕ 28.03.2012 ОБНОВИТЕ ЗАНОВО ВАШ ТОРЕНТ ФАИЛ В РАЗДАЧЕ ПОДРОБНО РАСПИСАНО

Proxy Switcher 5.5.0 Build 5935

Скачать программу Proxy Switcher 5.5.0 Build 5935:


#11:Abvent Artlantis Studio 4.1.6.2 Portable

Abvent Artlantis Studio 4.1.6.2 Portable

Abvent объявила о выпуске Artlantis 4.1, со встроенным движком Maxwell Render от Next Limit Technologies Этот последний релиз сочетает в себе скорость и простоту использования Artlantis пользователями, которые привыкли полагаться на мощьность и физическую точностью Maxwell Render.

Artlantis Studio — программа для создания высококачественной визуализации изображений, анимации и VR-панорам в высоком качестве. Программа имеет базовые функции для создания трехмерных объектов и сцен, однако предназначена для пост-обработки и качественного рендера. С помощью программы можно изменить любой объект, поверхность или деталь 3D-сцены, добавить материалы (шейдеры) с помощью перетаскивания их на объекты из каталога. В программе можно использовать собственные изображения в качестве материалов.

Artlantis Studio — позволяет делать реалистические изображения, назначать и изменять оптические свойства отделочных материалов, устанавливать перспективу и источники естественного и искусственного света, делать сцены виртуальной реальности и редактировать траектории движения для анимационных видеороликов. Создавать QuickTime VR файлы. Используя QuickTime VR можно делать интерактивные презентации для Web, в которых, например, дизайнер сам может устанавливать желаемую степень точности отображения и разрешение, а интерактивный DOF,позволяет достичь нужной фокусировки.

Artlantis Studio дает возможность пользователям анимировать объекты, а также напрямую обмениваться данными с ArchiCAD, VectorWorks, SketchUp, AutoCAD и Arc +. Функция импорта поддерживает несколько форматов файлов используемых в САПР, включая DXF, DWG и 3DS.
Простой интерфейс обеспечивает доступ к инструментам, включая обмен файлами Postcard. Технология PostCard позволяет составлять ведомости или каталоги материалов из обычных растровых изображений.

Метод излучения (Radiosity)
Отображение 3D модели с учетом отражения света от поверхностей! Обновленный механизм визуализации позволяет вам получать качественное отображение проекта с учетом отражения света от стен, полов, потолков и др. объектов здания. А благодаря тому, что изображение предварительного окна пересоздается в реальном времени, вы получите более качественное и ожидаемое фотоизображение после финальной визуализации 3D модели.

Имитация небесного свода
В новой версии Artlantis существенно переработаны все источники освещения проекта. Благодаря введению новых типов источников ("физическое небо", солнце, луна и звезды) все видимые элементы проливают свет на другие объекты проекта через функцию глобальное освещение (global illumination). Кроме того, различные типов облаков (перистые, кучево-дождевые и слоистые) без сомнения только добавят реалистичности небесному своду, а значит и вашему проекту.

Автоматическая настройка освещения
Благодаря новой технологии автоматической настройки освещения, Artlantis динамически регулирует уровень освещения сцены: от марева предрассветного солнца к полумраку вечернего неба, в зависимости от внешней либо внутренней визуализации. А это в свою очередь приводит повышению качества изображений и анимации.

Встроенная пост-обработка изображений
Нужна дополнительная обработка полученных фотоизображений Нет смысла использовать дополнительное ПО – все, что вам нужно есть в Artlantis. В новой версии программы появились функции по обработке растровых изображений – настройка яркости, контрастности и таблицы цветов финальной картинки. А добавив изображению зернистости, контурных линий или пастельной заливки поверхностей, можно добиться фантастического результата по стилизации изображения. Все изменения моментально отображаются в окне предварительного просмотра, а эффекты можно использовать либо по одному, либо группой.

Подготовка шейдерсов (Shader)
В новой версии Artlantis появились новые инструменты по автоматическому созданию текстур. Отныне шейдерсы получили новые свойства: зеркальное отражение, блеск, эффект размытия, настройка наложения растра… все для повышения качества текстур. Эта функция предназначена, прежде всего, опытных пользователей программы – теперь они могут самостоятельно настраивать библиотеки шейдерсов через интерфейс программы.

Богатый набор текстур и объектов
Благодаря дополнительной коллекции текстур и объектов, состоящей из 25 CD, пользователи Artlantis могут быстро приступить к работе и настроить реалистичное окружение, сымитировав в виртуальном мире сцены из реальной жизни. С выходом новой версии Artlantis выходят дополнительные 5 CD с семействами для Artlantis: анимированные модели 3D людей, билборд-люди, машины, каменные и мраморные полы. Новые шейдерсы и объекты добавят реалистичности вашим сценам, а управлять элементами очень легко с помощью технологии dra.

Abvent announced today the release of Artlantis 4.1, powered by the Maxwell Render engine from Next Limit Technologies. This latest release combines the speed and ease-of-use Artlantis users have come to rely on with the power and physical accuracy of Maxwell Render. As the fastest stand-alone 3D rendering application developed especially for architects and designers, Artlantis 4.1 takes architectural visualization to new heights.

New features in Artlantis 4.1:

- ISO / Shutter Speed
Automatic lighting adjustment has been available since the launch of Artlantis 3. With Artlantis 4.1, users can now choose to keep this setting or use a new feature called ISO/Shutter. ISO refers to the sensitivity of camera film, while the Shutter Speed refers to the length of time the camera’s aperture stays open when taking a picture. Artlantis 4.1 offers better color quality and more realistic results.

- HDRi Background
The HDR image provides a spherical background as well as an overall illumination with shadows and full, 360 degree reflections. The 3D lit environment generated around your scenes ensures a robust background for all camera views combined with the entire range of real light intensity. This also makes HDR images valuable for scenes that contain reflective surfaces. With the special lighting channel included in HDR images, the illumination and shadow casting will result in amazingly realistic renderings.
- Optional Maxwell Render Engine
Artlantis is the fastest 3D rendering application available today for architects and designers. And Maxwell Render Engine is considered to be the most physically accurate rendering engine on the market. Abvent and Next Limit Technologies have teamed up to offer the Maxwell Render Engine as an optional rendering engine within Artlantis 4.1. Complete with specific shaders and postcards, the Maxwell Render Engine is so easy to use. Simply set up your scene in Artlantis as usual, and click on the Maxwell Render Engine button to launch the calculation. With Artlantis 4.1, you get the best of both worlds: speed and physical accuracy.

About Abvent
Since 1985, the Abvent Group has offered innovative image and design solutions for CAD and BIM professionals in the fields of architecture and design. Abvent's cutting-edge approach to digital imagery has resulted in unique products and services that are innovative, powerful, and easy-to-use.

About Next Limit Technologies
Next Limit Technologies provides cutting edge simulation technologies for a broad range of applications in Computer Graphics, Science, and Engineering. Next Limit's products include "RealFlow" (fluid and physical dynamics simulation for visual effects), "Maxwell Render" (physically correct, advanced lighting and render engine), and “XFlow” (Computational Fluid Dynamics for engineering applications).

Особенности Portable:
*Вылечено
*Интерфейс только русский или английский
*Интегрирован необходимый для работы программы QuickTime Pro

Информация о программе:
Дата: 2012
Платформа: Windows® 2000/XP/2003/Vista /7 (x32/x64)
Интерфейс: Русский/Английский (язык системы)
Лекарство: Вшито
Размер файла: 224,77 Мб
Формат файла: Rar
Информация для воссстановления: 5%
архив не запаролен

Download/Скачать: Abvent Artlantis Studio 4.1.6.2 Portable


#12:SideFX Houdini Master v12.0.543.9 (Mac OS) SideFX Houdini Master v12.0.543.9 x86x64 (2012, ENG)

SideFX Houdini Master v12.0.543.9 (Mac OS) SideFX Houdini Master v12.0.543.9 x86+x64 (2012, ENG)

SideFX Houdini Master является наиболее полным решением для создания визуальных эффектов и 3D-анимации, позволяет производить сложные кадры без необходимости использования дополнительных плагинов или армии программистов.

Год/Дата Выпуска: 2012
Версия: SideFX Houdini Master Build v12.0.543.9
Разработчик: Side Effects Software
Разрядность: 32bit+64bit
Совместимость с Vista: нет
Совместимость с Windows 7: нет
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: Присутствует
Размер: 342.44 Мб

Кинопроизводство может рассчитывать на помощь Houdini Master в создании потрясающих видео-эффектов и анимации. Главное нововведение - новый движок для работы с флюидами, при помощи которого можно имитировать жидкости, газ и даже движение песка. Новый движок можно будет использовать вместе с движком для работы с твердыми телами и частицами.

Много внимания в новой версии уделено интерфейсу и удобству работы. Обещают, что пользователи смогут добиваться тех же результатов, выполняя меньшее количество действий. Еще одно нововведение - возможность использования языка программирования Python для создания скриптов и написания выражений. Эта возможность будет реализована посредством среды Houdini Object Model. Однако старые скрипты и выражения будут работать с новой версией программы.

Доп. информация:
MODELING
- Work with a complete set of Polygon and NURBS modeling tools including a robust polygon to subdivision surface workflow.
- Easily model complex environments with tools such as l-systems and instancing.
- Create clean, production-ready, geometry with a wide variety of modeling utilities.

TEXTURING
- Unwrap organic models with the UV pelt tool.
- Tweak the results using the UV brush tool in both UV and 3D space.
- Quickly mirror UV attributes across your geometry or transfer them to other models.

ANIMATION
- Set keyframes on any parameter in Houdini.
- New Blend Pose tool gives you set driven key behaviour with one or more drivers.
- Edit keys in either the Channel Editor, Dope Sheet, Table View or directly in the Timeline.
- Use Houdini’s procedural motion editing system [chops] for advanced control.
- Default Cartoon rig lets animators quickly test out Houdini’s animation tools.

CHARACTER RIGGING
- Auto-rig tools let you rapidly build up biped, quadraped and mixed limb rigs with animator-friendly controls.
- Capture surfaces with bones or use metaballs for better localized deformation.
- Easily composite capture weights painted by different riggers on the same model.
- Quickly mirror capture weights across your geometry or transfer them to other models.
- Create realistic muscle deformations with skin sliding using metaball-based muscles.

LIGHTING
- Easily set up and control spot, directional, point, area or environmental lights.
- New material palette ships with pre-built shaders that can be assigned then edited in Houdini’s shader building environment.
- Set up local material properties to define custom looks for objects that share the same material assignment.

MANTRA RENDERING
- Choose from Mantra’s micropolygon, raytrace, or new physically based renderer.
- Render fluid-based smoke and cloud effects using the new Volumetric renderer with deep shadows maps and motion blur.
- Render Fur procedurally using guide hairs and painted grooming attributes.

THIRD PARTY RENDERING
- Work with third party renderers such as RenderMan directly inside Houdini.
- Interactively create RenderMan materials with Houdini’s shader building environment.
- Add support for new renderers by writing simple Python scripts.

BUILT-IN COMPOSITING
- Lighters can test render passes then quickly prepare slap comps for review.
- Strong interaction with Houdini’s shading language to create custom masks.

INTEROPERABILITY
- Animate and render files and Digital Assets created in Houdini Master.
- Collada support for the import of geometry, lights, cameras, transformations and keyframe animation.
- Support for standard file formats such as obj, dxf, iges, rib and more.

PYTHON SUPPORT
- Object-oriented Python API provides lowlevel access to Houdini.
- Easily integrate Houdini into your existing pipeline with full access to Python libraries.
- New Python-driven back-end for Houdini lets you see exactly what’s going on when Houdini generates an IFD or RIB file.

PARTICLES
- Full control over every aspect of how your particles move and react to forces.
- Emit particles from any geometry type such as points, surfaces, volumes and metaballs.
- Birth particles from deforming geometry even if the topology differs from frame to frame.
- Full complement of dynamic forces such as gravity, wind, drag, rotational velocities with local controls for turbulence.
- Easily set up attraction, follow, flocking and orbitting to create complex particle motion.
- Particles can collide with static and deforming geometry then react by either bouncing, dying, sticking or sliding.
- Particle networks can be extended through the use of Houdini’s node-based vector expression environment.
- Surfaces and point clouds can both transfer and receive attributes from particles to help define behaviour.

PARTICLE RENDERING
- Point Rendering lets you efficiently render large numbers of particles with motion blur.
- Volumetric Rendering lets you define regions of density then render with deep shadows.
- Built-in support for texture-mapped sprites directly in the particle network.
- Instanced Geometry efficiently distributes geometry over a large number of particles.
- Copy stamping lets you set up variables to create unique models at each particle.

FLUID-BASED PARTICLES
- Smoothed particle hydrodynamics solver that lets you easily create fluid effects with detailed splashing.
- Particles can be surfaced with special tools designed to take into account both the particle motion and the colliding geometry.

Скриншоты:

SideFX Houdini Master v12.0.543.9 (Mac OS) SideFX Houdini Master v12.0.543.9 x86+x64 (2012, ENG) SideFX Houdini Master v12.0.543.9 (Mac OS) SideFX Houdini Master v12.0.543.9 x86+x64 (2012, ENG)

Скачать "SideFX Houdini Master v12.0.543.9 (Mac OS) SideFX Houdini Master v12.0.543.9 x86+x64 (2012, ENG)":